Subiekt Sprint 2 to system szybkiej sprzedaży przeznaczony dla firm obsługujących klientów detalicznych. Sprawdza się w sklepach jedno- i wielostanowiskowych (w tym samoobsługowych), zarówno w pojedynczych sklepach, jak i sieciach. Współpracuje z systemami handlowymi Subiekt GT lub Subiekt nexo (wymiana danych o towarach, cenach, kontrahentach itp.), a także z wieloma urządzeniami zewnętrznymi (drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne itp.).

Subiekt Sprint 2 to zupełnie nowa odsłona programu. System zyskał przejrzysty, intuicyjny interfejs, który maksymalnie upraszcza pracę. Wersja 2 została również wzbogacona o szereg nowych możliwości, które zapewniają szybszą obsługę klientów i sprawniejsze zarządzanie sklepem.

System złożony jest z dwóch głównych aplikacji - Sprzedaży i Zarządzania. Pierwsza umożliwia wystawianie dokumentów handlowych na stanowiskach sprzedaży; druga to aplikacja typu „back office”, która administruje sprzedażą, umożliwiając m.in. konfigurowanie stanowisk włącznie z urządzeniami zewnętrznymi, delegowanie i rozliczanie sprzedawców, kontrolę stanów magazynowych oraz konfigurowanie wymiany danych z systemem handlowym.

Sprzedaż – najważniejsze funkcje:

  • - sprawdzanie stanu magazynowego asortymentu w innych oddziałach (sklepach);
  • - stosowanie promocji czasowych i cenowych definiowanych w Subiekcie nexo lub Subiekcie GT;
  • - wystawianie wszystkich niezbędnych dokumentów sprzedaży (faktury, paragony) oraz zwrotów ze sprzedaży detalicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • - obsługa wielu modeli drukarek fiskalnych w oparciu o protokoły komunikacyjne (m.in.: Novitus, Thermal, Posnet, Elzab, Upos);
  • - obsługa wielu urządzeń zewnętrznych ułatwiających prowadzenie sprzedaży: wag elektronicznych, czytników kodów kreskowych (RS i klawiaturowych), wyświetlaczy;
  • - obsługa ekranów dotykowych;
  • - przyjmowanie płatności i wydawanie reszty w dowolnej walucie;
  • - obsługa różnych form płatności (gotówka, karta, bon);
  • - łatwe i bardzo szybkie wystawianie dokumentów dzięki zapisywaniu i fiskalizowaniu „online”, czyli natychmiastowym zapisie do bazy danych i zarejestrowaniu fiskalnym wprowadzonej pozycji asortymentowej;
  • - możliwość jednoczesnego wystawiania wielu dokumentów na stanowisku (tryb multidokumentowy);
  • - obsługa rabatów z możliwością definiowania dopuszczalnych progów rabatowych dla poszczególnych sprzedawców;
  • - możliwość pobrania części utargu w trakcie pracy sprzedawcy;
  • - identyfikacja towaru za pomocą czytnika kodów kreskowych oraz różnych sposobów wyszukiwania (po nazwie, symbolu, kodzie kreskowym lub PLU, za pomocą mechanizmu InsTYNKT);
  • - obsługa asortymentu powiązanego (np. towar z opakowaniem);
  • - obsługa kodów kreskowych ze zmienną ilością, ceną, wagą;
  • - anulowanie pozycji i całego dokumentu;
  • - drukowanie dokumentów na drukarkach graficznych i tekstowych;
  • - w interfejsie dotykowym możliwość korzystania z przycisków szybkiej ilości (przydatne przy sprzedaży towarów w paczkach).

weryfikator

Inne produkty z tej kategorii

SELLO

SELLO
  • 111,38 zł netto
  • 137,40 zł netto
  • 137,00 zł brutto

Dane kontaktowe

PROMOKAS

  • ul. Bojki 2/C11
  • 30-611 Kraków
  • NIP: 9442081922
  • REGON: 121178891

Formularz kontaktowy

promokas mapa