Program dla restauracji w pełnej wersji - umożliwia kompleksową obsługę wszystkich aspektów związanych z działalnością restauracji, w ramach zakupu programu klient otrzymuje dwie licencje umożliwiające uruchamianie modułu 4Rest POS lub modułu 4Rest Biuro/Magazyn w dowolnym układzie (np. dwa stanowiska kelnerskie lub 1 POS + 1 Biuro/Magazyn lub 2 x Biuro/Magazyn po zakończeniu obsługi przez kelnerów, itp)
 

Funkcje POS - praca kelnerska:

  • obsługa ekranów dotykowych,
  • obsługa palmtopów (dowolnych posiadających przeglądarkę www),
  • wiele punktów sprzedaży,
  • łatwa i przejrzysta obsługa,
  • obsługa dowolnej liczby drukarek kuchennych (system sam rodziela wydruk pozycji z jednego rachunku na poszczególne drukarki, potwierdzanie storna wydrukiem, wydruki kontrolne, itp),
  • wydruki rachunków wstępnych (dowolnie definiowane z możliwością umieszczenia grafiki),
  • przyporządkowanie zdjęć lub dowolnej grafiki do poszczególnych przycisków na ekranie,
  • rozbudowany system uprawnień dla kelnerów,
  • logowanie przy pomocy kart magnetycznych lub zbliżeniowych,
  • możliwość nadawania własnych nazw poszczególnym rachunkom lub nazwy nadawane automatycznie,
  • graficzna prezentacja sali (automatyczne przyporządkowanie rachunku do stolika),
  • obsługa dowolnej ilości rachunków dla każdego kelnera,
  • system autoryzacji niektórych funkcji przez managera (nadawane uprawnieniami),
  • grupowa obsługa rachunku,
  • łączenie i dzielenie rachunków,
  • możliwość stornowania pozycji w zależności od nadanych uprawnień,
  • rozbudowany system rabatowania (karty rabatowe dowolnie definiowane, rabaty kwotowe i procentowe, rabat dla wybranych pozycji, itp),
  • zmiana kolejności bonowania (technologia drag&drop - przesuwaj dowolnie palcem dany produkt po rachunku w górę i w dół)
  • atrybuty produktów (np. bardziej wysmażony, mniej wysmażony), w tym również atrybuty ilościowe,
  • obsługa zestawów alternatywnych (np. frytki lub ryż lub ziemniaki, cola lub fanta lub sprite),
  • rozliczenia kelnerskie, wydruk rozliczenia zmiany,
  • definiowane własne raporty kelnerskie,
  • obsługa rezerwacji stolików (z możliwością wstępnej rezerwacji menu + możliwość automatycznego utworzenia rachunku kelnerskiego na podstawie rezerwacji),
  • pełna rejestracja historii rachunku,
Funkcje "biurowe"
  • łatwe i naturalne przeglądanie i edytowanie towarów, rezerwacji i produktów (rezygnacja kodów, operacje jedynie na nazwach - najbardziej naturalne z możliwych, zastosowanie technologii drag&drop np .p rzy przesuwaniu towarów pomiędzy poszczegónymi grupami),
  • definiowane uprawnienia użytkowników,
  • tworzenie receptur na zasadzie przeciągania myszą odpowiednich składników,
  • definiowanie receptur dla dowolnej ilości porcji (możliwośc zmiany ilości porcji w trakcie tworzenia receptur,
  • obliczanie kosztu receptury na bieżąco w trakcie jej tworzenia w/g kosztu bieżącego lub w/g kosztów przyjęcia na magazyn,
  • definiowalne wszystkie llisty słownikowe,
  • dowolnie definiowalne przeliczniki jednostek miary,
  • szybki dostęp do raportów i wykresów (np. historia obrotu towarem, stan magazynowy na dowolny dzień wstecz, raport godzinowy sprzedaży)
  • dowolne wyszukiwanie, filtrowanie i grupowanie danych,
  • moduł kalkulacji kosztów (doskonałe narzędzie do planowania większych imprez z mołżiwością zapisania w zewnętrznym pliku danej kalkulacji, automatyczne przygotowanie listy zakupów, itp),
  • automatyczne raporty braków magazynowych na podstawie stanów minimalnych i poziomów ostrzegawczych,
  • bezpośredni pogląd rachunków kelnerskich (wraz z ich pełną historią)
  • dostęp do rozliczeń kelnerskich, analizy rozliczeń,
  • możliwość śledzenia dowlonych połaczeń (np. towar->receptury w których występuje->rachunki na których został sprzedany->szczegóły rachunku->szczegóły operacji magazynowej itp),
  • dowolnie definiowane raporty i wydruki, w tym wykresy,
  • współpraca z systemem hotelowym HotelOnLine,
  • dostęp do pełnej funkcjonalnosci przez Internet,
Obsługa magazynów:
  • rozlilczanie magazynów on-line,
  • dowolna definiowana struktura magazynów,
  • definiowane rodzaje operacji magazynowych,
  • łatwe wprowadzanie dokumentów przyjęć PZ (z wykorzystaniem naturalnych przeliczników jednostek miary i zawartości opakowań),
  • obsługa dostawców,
  • przeglądanie dokumentów magazynowych w dowolnym przekroju (łączenie, grupowanie, filtorwanie danych),
  • eksport danych do plików *.xls, *.pdf, *.html, *.txt,
  • inwentaryzacje + wydruki arkuszy spisów z natury,
  • dowolne wydruki i raporty łacznie z wykresami,
  • dostęp do pełnej funkcjonalnosci przez Internet,
Funkcje finansowe:
  • obsługa paragonów z terminala kelnerskiego i części "biurowej",
  • obsługa faktur VAT z terminala kelnerskiego i części "biurowej" (możliwość automatycznego łączenia pozycji rachunku według stawek VAT i fakturowania "usług gastronomicznych",
  • faktury korekty,
  • zamiana paragonu na fakturę,
  • obsługa faktur zaliczkowych,
  • analizy sprzedaży w/g dowolnych danych,
  • rejestr VAT,
  • dokumenty KP/KW,
  • kalkulator odsetek (definiowalna stawka odsetek),
  • możliwość generowania danych do systemu księgowego,

weryfikator

Dane kontaktowe

PROMOKAS

  • ul. Bojki 2/C11
  • 30-611 Kraków
  • NIP: 9442081922
  • REGON: 121178891

Formularz kontaktowy

promokas mapa